Keynotes tuottaa markkinointipalveluita yrityksille ja organisaatioille, jotka haluavat erottautua omassa kategoriassaan. Tyypillisiä asiakkaita ovat teknologia- ja asiantuntijayritykset, joilla on kunnianhimoiset kasvutavoitteet. Keynotes auttaa suunnittelemaan ja toteuttamaan selkeää, myyntiä tukevaa markkinointia.

Ajatusjohtajuus - Thought Leadership - on käsite, jonka avulla voit jäsentää strategian, johtamisen ja markkinoinnin kolmiyhteyttä. Sen avulla rakennat tunnettuutta ja uskottavuutta.

Keynotes on hyvä ottamaan kopin. Edellisessä asiakastyytyväisyyskyselyssä vastaajia oli 18 ja suositteluprosentti (Net Promoter Score) oli 88,9!

Ajatusjohtajuus

Ovatko mahdolliset asiakkaanne kuulleet yrityksestänne? Tietävätkö he mitä te teette ja miten te eroatte kilpailijoistanne? Luottavatko he yritykseenne tarpeeksi ostaakseen teiltä?

Ajatusjohtajuus yrityksen johtamisen ja markkinoinnin viitekehyksenä rakentaa tunnettuutta ja asemoi yrityksen peluriksi omalla markkinallaan. Se tekee ostamisen helpommaksi ja auttaa yritystä voittamaan kaupat. Ajatusjohtajuus perustuu yritysstrategiaan, positiointiin ja kilpailuetuun, ja tukee tiiviisti myyntiä. Sillä on suora vaikutus liiketoimintaan ja sitä voidaan mitata myyntiprosessin mittareilla.

Katso täältä video, joka lyhyesti kuvaa, mitä ajatusjohtajuus johtamisen viitekehyksenä tarkoittaa.

Blogissa - Thought Leadership Marketing

Erotu toimintatavalla
Työt ovat vieneet kaiken ajan, eikä sitä ole jäänyt kirjoittamiselle. MIFin blogiin kirjoitin nyt kuitenkin siitä, miten toimintatavan ammattimaisella esittämisellä pystyy erottautumaan.

Älä puhalla saippuakuplia
Tässä MIFin blogiin tekemäni vieraskirjoitus markkinoinnin ja viestinnän murroksesta.

Unohda turhautuminen - ryhdy pelinrakentajaksi
Tässä Procomin Pilkun paikka -blogiin kirjoittamani kirjoitus viestinnän ja markkinoinnin ammattilaisten työnkuvan muuttumisesta.

Ota yhteyttä

Puhelin
+358 40 759 2046

Sähköposti
sari.aapola@keynotes.fi